چگونه برای جلوگیری از عود بیماری های کلیه و IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از عود بیماری های کلیه و IgA

در ماه اوت، 2014، ژانگ Weibao، یک بیمار بیماری های کلیه و IgA، به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت آمد. قبل از به اینجا آمدند، او رنج می برد تیغه عود این بیماری است، اما در حال حاضر، او نیاز به نگرانی در مورد آن بیشتر نیست. در مرحله بعد، اجازه بدهید ما را نگاه کنید که چگونه برای جلوگیری از عود بیماری های کلیه و IgA؟

ژانگ از عود نفروپاتی IgA برای مدت طولانی دچار شد، وزن خود را تا 100kg ناشی از احتباس آب، در عین حال، فشار خون خود را در سطح بالا رفت. همه کسانی که همه چیز را به این آجیل پسر جوان، او فقط 21 سال سن دارد.

در بیمارستان محلی خود پزشکان به او hormonotherapy و immunosuppressor برای کنترل این بیماری است. هر دوی آنها می تواند کمک به تسکین علائم، اما آنها به ایمنی بدن ما را کاهش دهد، تا او آسان به سرد است. چه چیزی بدتر از هر دو این روش می تواند این بیماری را درمان نمی کنند، اما تنها می توانید آن را در یک زمان کوتاه را کنترل کنید.

پس از او را به بیمارستان ما آمد، پزشکان او را به برخی از گیاهان دارویی چینی پزشکی، از جمله پای حمام درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و مخلوط Maikang، به جای Hormonotherapy و immunosuppressor. پس از درمان یک هفته، بیماری خود را به خوبی واضح می شود.

تمام درمان های ما استفاده می شود، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیه IgA نداشتند. آنها می توانند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که مانده، در نتیجه برای جلوگیری از عود این بیماری را بهبود بخشد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه برای جلوگیری از عود بیماری های کلیه و IgA، شما می توانید با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: زندگی با بیماری های کلیه، بیماری های کلیوی و IgA، عود بیماری های کلیه و IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: